hey ! tajuk post macam gampang kan.. hahaha.. lantak laaa... janji ada tajuk... :pp
perghhh... baru bangun tidoo ni... pukul 3.45pm.. later nak pegi keje... masuk malam pulak today...
kang 4 5 pagi laa aku sampai rumah... =.="
well.. kadang kadang best jugak kalau tade otak kan.. penat weyh fikir macam macam... sampai diri rasa down... tak boleh blahh kan.. tapi tu la hakikat... tapee.. lepas muhasabah diri sat... so aku decide untuk terus bersabar dan bersabar... ni semua dugaan kot... :) but the truth has come... good... aku tak kesah pun.. cuz already knew it long time ago...
you... kita kerap gaduh lately.. and its goin to farrrrr.. and more worst... sadly, i know.. the truth tu menyakitkan... :) but takpe... your past is your past.. i can deal with it... but stilll rasa semacam.....
arghhh.. nak pegi mandi and siap siap... malas okay today nak masuk keje... sbb hujan... best layan tido.. hahahahhaa... ok, bye...
p/s : you and me together, nothing is better... :)
Saturday, February 18, 2012
Tuesday, February 14, 2012
unwell...
hye there.. macam lama tak apdate blog nie kan.. =.=" nak buat macam mana.. busy kot...
ni pun tak sihat.. demam.. gastric.. headache... perghh... dugaan...
tadak apa pun nak cerita sangat... just banyak fikir.. tapi tak tau nak express macam mana by words...
just go with the flowwww... ni dah tahap malas nak fikir macam macam.. bunyi macam give up je kan... haih !
ni pun tak sihat.. demam.. gastric.. headache... perghh... dugaan...
tadak apa pun nak cerita sangat... just banyak fikir.. tapi tak tau nak express macam mana by words...
just go with the flowwww... ni dah tahap malas nak fikir macam macam.. bunyi macam give up je kan... haih !
Wednesday, February 8, 2012
update selepas bangun tido.. haha
hohoho.. semalam balik keje dalam keadaan basah lencun akibat hujan yg lebat... konvoi beramai2 dgn member keje and manager sekali... hahaha... akibat hujan lebat yg melampau.. stop kat kedai makan sat.. sementara nak tunggu hujan stop... isi perut dulu.. balik pun dah 2.30am.. semestinya bila hujan, basah lencun... kesejukan tahap maximum... makan.. borak2... gelak lebih kurang... tengok jam dah almost 5am.. (padahal esok tu nak kena masuk kerja pukul 10am) hujan dah stop... apa lagi pecut balik rumah.. mandi.. then the worst part... tak boleh nak lena pulak... =.=" golek kiri golek kanan jam brapa terlelap tak dapat kenalpasti... :D
9am alarm bunyikkk... arghhh.. liat gila nak bangunnn.. then realized something... damn... batuk non stop and sore throat attack again... =.=" siap laju2 pegi keje... and sepanjang kat tempat keje otak jem... sebab mengantuk yang melampau lampau... ok tu je kot... bye.. hahaha...
*thanks for the strepsils.. :)
9am alarm bunyikkk... arghhh.. liat gila nak bangunnn.. then realized something... damn... batuk non stop and sore throat attack again... =.=" siap laju2 pegi keje... and sepanjang kat tempat keje otak jem... sebab mengantuk yang melampau lampau... ok tu je kot... bye.. hahaha...
*thanks for the strepsils.. :)
Monday, February 6, 2012
suka hati jeee...
hey hey !! mood tak boleh nak lenaa nie... duhh... bila keja malam time tido pun tunggang langgang...
today sakit kepala satu hari... prob kat tempat keja lagii.. dgn masalah staff... haih ! banyak benda nak kena setel ni... mood dua tiga hari ni adalah swing gila babi... down gila semangat... mungkin sebab banyak fikir kot ??? hahaha.. tak boleh blahhh... ni dah almost 5am aku tak boleh nak pejam mata lagii.. padahal badan penat gilaa niii... :( dan esok (hari ni la tu) thaipusam.. public holiday.. mesti busy kaw2 punya... bila lah nak normal day nie.. asyik banyak event jeee.. dari xmas, new year, chinese new year.. maulidur rasul.. thaipusam.. perghhh... macam tade life dah aku nie.. asyik keje memanjang.. haha.. macam poyo je statement...
i wish i can turned back time.. :( i can relax more... huhu.. if and only if la kann..
tetiba asyik dok play lagu real love by massari.. haha... ok bye...
today sakit kepala satu hari... prob kat tempat keja lagii.. dgn masalah staff... haih ! banyak benda nak kena setel ni... mood dua tiga hari ni adalah swing gila babi... down gila semangat... mungkin sebab banyak fikir kot ??? hahaha.. tak boleh blahhh... ni dah almost 5am aku tak boleh nak pejam mata lagii.. padahal badan penat gilaa niii... :( dan esok (hari ni la tu) thaipusam.. public holiday.. mesti busy kaw2 punya... bila lah nak normal day nie.. asyik banyak event jeee.. dari xmas, new year, chinese new year.. maulidur rasul.. thaipusam.. perghhh... macam tade life dah aku nie.. asyik keje memanjang.. haha.. macam poyo je statement...
i wish i can turned back time.. :( i can relax more... huhu.. if and only if la kann..
tetiba asyik dok play lagu real love by massari.. haha... ok bye...
Friday, January 27, 2012
im into you...
just a short update... currently 2.33am.. im still awake.. penat tahap gaban cuz busy macam apa je...
tempat keje aku tu dah macam second home untuk aku.. haha.. kalau ada katil memang aku sanggup tido kat sana.. :D over pulak kan...
lifeee... well... banyak benda dah jadi.. then now i can see clearly apa yang sebenarnya... :)
aku tak menyesal tapi just sedihhh... but life must go on... i hope i strong enough for this... nothing yang aku fikir tentang masa lalu.. apa yg dah jadi sudah pun terjadi... i just pray the best for you M...
Life aku yang sekarang macam biasa je.. cuz banyak masa aku hanya pada kerjaaaa.. busy kan diri... kawan2 baik aku always ada dengan aku... support me... well dats good enough for me... :)
p/s : I don't wanna be someone who walks away so easily... I'm here to stay and make the difference that I can make... :)
tempat keje aku tu dah macam second home untuk aku.. haha.. kalau ada katil memang aku sanggup tido kat sana.. :D over pulak kan...
lifeee... well... banyak benda dah jadi.. then now i can see clearly apa yang sebenarnya... :)
aku tak menyesal tapi just sedihhh... but life must go on... i hope i strong enough for this... nothing yang aku fikir tentang masa lalu.. apa yg dah jadi sudah pun terjadi... i just pray the best for you M...
Life aku yang sekarang macam biasa je.. cuz banyak masa aku hanya pada kerjaaaa.. busy kan diri... kawan2 baik aku always ada dengan aku... support me... well dats good enough for me... :)
p/s : I don't wanna be someone who walks away so easily... I'm here to stay and make the difference that I can make... :)
Monday, January 23, 2012
berhabukkk.. bersawang...
perghhhhh !!! style gilerrr lahhh.. lama kot aku tak apdate blog niee... gila busy.. tadak time kot...
wahhh.. 1st post aku 2012... hahaha.. dah nak habis bulan january dah pun.. baru aku nak excited kan... noob gilaa lahhh.. nothing pun nk story... saja gatal tangan nak menaip.. baru ada time... ni pun baru bangun tidooo.. balik keja tadi pukul 4 pagi baru sampai umah... keja adalah sentiasa memenatkan.. tanggungjawab dh bertambah sikit... pressure pun sama naik... tmbah pulak dok cuti raya cina nie kan.. tak cukup tido.. tak cukup rest.. and semua ni buat aku pun tak sedapp badan.. dia slow2 bagi aku sakit.. batuk kejap.. flu.. sakit tekak... just tggu nak demam kaw2 je niee.. selera makan hilang.. bagusss.. boleh diet sikit.. wakakakakakaka.... bilaaa laaa aku nk off day nieee.. penat kottt kejeeee.... ok tu ja kot... bye.. hahahaha...
wahhh.. 1st post aku 2012... hahaha.. dah nak habis bulan january dah pun.. baru aku nak excited kan... noob gilaa lahhh.. nothing pun nk story... saja gatal tangan nak menaip.. baru ada time... ni pun baru bangun tidooo.. balik keja tadi pukul 4 pagi baru sampai umah... keja adalah sentiasa memenatkan.. tanggungjawab dh bertambah sikit... pressure pun sama naik... tmbah pulak dok cuti raya cina nie kan.. tak cukup tido.. tak cukup rest.. and semua ni buat aku pun tak sedapp badan.. dia slow2 bagi aku sakit.. batuk kejap.. flu.. sakit tekak... just tggu nak demam kaw2 je niee.. selera makan hilang.. bagusss.. boleh diet sikit.. wakakakakakaka.... bilaaa laaa aku nk off day nieee.. penat kottt kejeeee.... ok tu ja kot... bye.. hahahaha...
Wednesday, December 7, 2011
oyeahhh !!! :)
wheeehooo... finally aku berjaya buang duit aku lagiii.. dye rmbut lagiii.. yeah..
this year je.. dah brapa kali aku tukar warna rmbut aku... =.=" certain orang might cakap aku ni buang duit laa.. bagi rosak rambut laa.. and macam2... but for me.. aku suka style rambut... macam obses pun adaa.. hahaha.. so aku tak kesah spent duit aku sikit untuk kepuasan hati aku.. well.. rambut aset terpenting bagi aku.. hehehehehe...
ohh semalam selasa aku off day.. supposed aku offday rabu.. tapi aku ada hal nak kena setel bos suh aku cuti on selasa and come back on wednesday jumpa dia balik.. so i was fine lahhh kan.. boleh aku redeeemm tidddooo.. serius sejak keje.. time tido aku adalah limit gilaaaa.. stress gak.. hahahaha... ikutkan malas nak bangun.. tapi ada hal kan... :D
al kisahnya hal aku tu kena pegi bukak akaun bank.. hahahaha.. tapi disebabkan dah lama aku tak pulun tidooo.. so hasilnya memang aku tidooo jeee lah sepanjang hari... hahaha.. terjaga tgk2 dah pukul 2... masih golek2 lagi.. haha.. bangun laju2... mandi semua.. speed ketaaa.. terus ke salon.. HAHAHAHA.. yeah.. bukan ke bank dulu.. tapi ke salon yee.. actually aku memang nak dye rambut aku ni and trim sikit... rambut depan sudah panjang dherr.. plan lepas salon boleh la ke queensbay punya maybank.. haha.. tapi terbabas la pulak kan.. dah 4 lebih.. terus je ke GSC.. :pp Aku pegi tengok movie yang tak sempat aku nak tengok time keje.. :)) hahaha..
hasilnya aku tatau what exact kaler yg aku pilih.. aku just tau.. ash color + brown + hijau2... hahaha.. hasil dia.. mcm nk grey pun ada.. kdg2 nampak mcm hijau.. hahaha.. tp puas hati... :)
im lovin it... gila mcm risiko buat kaler mcm ni.. haha.. tapi tape... at lis aku try...
ohh.. disebabkan tido agak lama.. malam adalah bosan.. so lepak dengan membe2.. sampai tak sedar dah 2 pagii.. esok tu pula aku keje pagi kan.. haha.. tak sedar diri gilaaa... then tadi pagi bangun malas and liat nak matikkk... aku pk bos nak jumpa aku je.. tu pasal aku bangun mandi siap and speed pegi keje.. then dah masuk keje.. time tu lahhhh perut aku nak gastric.. so nice of u kann....
hahaha..
okay.. tatau nak melalut apa dah.. byebye..
this year je.. dah brapa kali aku tukar warna rmbut aku... =.=" certain orang might cakap aku ni buang duit laa.. bagi rosak rambut laa.. and macam2... but for me.. aku suka style rambut... macam obses pun adaa.. hahaha.. so aku tak kesah spent duit aku sikit untuk kepuasan hati aku.. well.. rambut aset terpenting bagi aku.. hehehehehe...
ohh semalam selasa aku off day.. supposed aku offday rabu.. tapi aku ada hal nak kena setel bos suh aku cuti on selasa and come back on wednesday jumpa dia balik.. so i was fine lahhh kan.. boleh aku redeeemm tidddooo.. serius sejak keje.. time tido aku adalah limit gilaaaa.. stress gak.. hahahaha... ikutkan malas nak bangun.. tapi ada hal kan... :D
al kisahnya hal aku tu kena pegi bukak akaun bank.. hahahaha.. tapi disebabkan dah lama aku tak pulun tidooo.. so hasilnya memang aku tidooo jeee lah sepanjang hari... hahaha.. terjaga tgk2 dah pukul 2... masih golek2 lagi.. haha.. bangun laju2... mandi semua.. speed ketaaa.. terus ke salon.. HAHAHAHA.. yeah.. bukan ke bank dulu.. tapi ke salon yee.. actually aku memang nak dye rambut aku ni and trim sikit... rambut depan sudah panjang dherr.. plan lepas salon boleh la ke queensbay punya maybank.. haha.. tapi terbabas la pulak kan.. dah 4 lebih.. terus je ke GSC.. :pp Aku pegi tengok movie yang tak sempat aku nak tengok time keje.. :)) hahaha..
hasilnya aku tatau what exact kaler yg aku pilih.. aku just tau.. ash color + brown + hijau2... hahaha.. hasil dia.. mcm nk grey pun ada.. kdg2 nampak mcm hijau.. hahaha.. tp puas hati... :)
im lovin it... gila mcm risiko buat kaler mcm ni.. haha.. tapi tape... at lis aku try...
ohh.. disebabkan tido agak lama.. malam adalah bosan.. so lepak dengan membe2.. sampai tak sedar dah 2 pagii.. esok tu pula aku keje pagi kan.. haha.. tak sedar diri gilaaa... then tadi pagi bangun malas and liat nak matikkk... aku pk bos nak jumpa aku je.. tu pasal aku bangun mandi siap and speed pegi keje.. then dah masuk keje.. time tu lahhhh perut aku nak gastric.. so nice of u kann....
hahaha..
okay.. tatau nak melalut apa dah.. byebye..
Subscribe to:
Posts (Atom)