Sunday, December 13, 2009

hohoho....

hello back... terasa nak type tp tatau nak merapu apa kat sini... bole?? haha... so much problem la wei... hidup tade masalah tak bole ke??? malas btul nak pk pasal masalah here n there.... duh... seksa jiwa raga aku... i miss my skul time so much laa... now kolej... membe semua berterabur... nak jumpa kena tggu cuti... tp most of my fwen Uitm... bila dorg start cuti... aku pulak start new class new sem... naseb aku stdy penang ja... kalau stdy luar penang?? bila tahun mau jumpa daa...

now dah december... whoots!! rasa cam cepat pun ada rasa cam lambat pun ada... cam na tuh?? hahahahaha... i want to leave 2009 fast cuz 2009 tahun yg agak mencabar gak for me... here and there got prob... even a big prob for me... but alhamdulillah i manage to settle it down nicely... XD
let bygone be bygone... new chapter begin... new hope for me... new life... :)

i love wut i am now... da way i am now... i got my besties around me.. my family... and YOU....
thanks cuz always support me no matter wut... :) i noe wut we're fighting is actually make relation between you... you.. you and me become more closer.... :)

tadak idea nak merapu ape dah ni... adios!!!


** i want u rite now can??

No comments: