Sunday, November 7, 2010

aku tak paham? kau paham?

heyho ! i guess better im writing this post in malay translation because i want it to be more clear even before this im using a simple english... ;)

dalam post aku sebelum ni aku dah cakap & aku dh gtau post ni random.
kau trasa ke eyh dgn post aku ni? sama keadaan yg jadi kat kau?
so itu tandanya, bnda yg jadi ni memang RANDOM lah... ;)

fyi la kan.. aku tak la nk nyebok or ape2 la pasal kau kau & kau..
aku just cakap.. tak yah la kau nk melenting kan.. aku tak kesah pun pasal kau..
kau kan dh besar... ada org jaga pulak tu..

aku tau aku pun tak sempurna... tp kalau org tegur, aku still boleh nak dengar..
even ape yg kau dh buat or ckp ape2 pasal aku pun, aku dh lama maafkan kau even kau tak say sorry.. tp baik aku maafkan je la.. lebih afdal kan...

aku bukan jenis nak musuh2 la weyh... tambah2 bnda yg tak de kena mengena dgn aku pun... once bnda setel... ok fullstop takat tu je la kan... aku tade la pulak block kau ke, pergi canang kat org lain pasal kau ke apa kan..

tapi kan.. aku rasa tak yah la aku nak cerita panjang2 lg...
aku tau kau budak pandai... so think wisely... :)
friends is always just friends... kalau tanak org salah anggap, make sure masa mula2 kau buat ape2 pun, kau inform kat org tu we are just friends... not more than that...
so by that, hati org pun tade la duka lara kan...

p/s: if u know how to handle this matter, i guess this things shud not happen... :)
peace, no war... (-.-)v aku tak de terlibat dgn korang, korang and korang punya hal... ;) kalau kawan kau ada prob, dia cerita, mesti kau dengar and kau nasihat...
itu je yg aku buat... tak salah kan?

nota penyepak: aku cakap nk post dalam malay kan.. tp aku mintak maaf la byk2 sbb aku kdg2 cakap pun guna malay-english (macam bagus je kan english aku)

No comments: