Saturday, April 9, 2011

Combine All... ♥

hoyeah ! hello peeps ! perghh... lama pulak tak apdate blog nie...
kekurangan masa la dherr... ni kira baru now ada time mau apdate ini blog... :)
so apa yg combine all?? haha... birthday celebration lah... with my bff... Syed Zamir Alhady, Ili Sharmimi and not to forget my dear Mirna Lestary... 


actually birthday aku dgn Zamir and Ili tak jauh pun gap... Zamir on 3rd April, mine on 4th April and Ili on 7th April.. then since si Mirna pun nak datang Penang, so we all decide celebrate together la even birthday si keding tu on 22nd March but still consider tak lama mana pun la kan gap dia.. 


So, we plan to have dinner at Hard Rock Cafe on 3rd April nite... :) tapi noon aku lepak dulu dengan iLi and Mirna... lokasi Queensbay Mall.. :) after that baru fetch Zamir and adik dia Zahir.. terus tembak ke Straits Quay... nice view kat sana tu... dah sampai sana snap here and there.. perut pun dah lapar.. moh le kita ke Hard Rock Cafe kat Batu Feringghi nun... malas nak citer banyak la... aku dah la ngantuk ni even aku baru bangun tido... so layan pic je la eyh... 


here we are... :)
starter... Nachos... nyum nyum...
mine... chicken smoked bbq.. big portion nih...
chicken ape tah... aku lupa nama...
herbs and garlic chicken tak silap aku nama dia... haha
beef brisket smoked bbq... 
total for our dinner..
us... ♥
gerak dari Hard Rock Cafe dalam 11 sumthing mcm tu... singgah nite market kat Feringghi ni sat.. si Mirna nak beli barang untuk boss and kawan dia... so misi mencari barang adalah dengan separa express.. aku sempat grab 1 shades... haha... so lepas beli semua barang gerak nak pegi lepak kedai mamak... lokasi mamak pelita area USM.. haha... naik je keta bukak hot.fm dengar abpbh.. time result dia tu.. kan usop wilcha ada... dalam keta memang gelak macam orang gila ok.. dorg ni semua pun dok buat tangan ala2 usop tu.. perghh... tepat 12am 4th april dalam keta masa tu.. boleh pulak budak2 ni nyanyi lagu happy birthday kat aku dengan tangan usop style... =.= haha.. dah sampai mamak lepak minum jek.. and borak2.. giler ke nak makan lagi... perut dok full lagi kot...


ohh yeah... ni pic kat Straits Quay before we all gerak ke Hard Rock Cafe... :)


woohooo... :)
sorang2 sengal... >.<
my soul... ♥
haha.. tu je kowt... otak blank la pulak nak story lagi... senang nak more details pegi je terjah blog si Mirna ni... dia dah upload and story whole thing... muahahahahaha... pic kat blog dia pun banyak... :D
So, ok bye... hehe... peace yaw... ♥

No comments: