Monday, April 18, 2011

hari ini kau datang riang... =.="

ooohoooiii... ni aku nak story pasal semalam punya hal..
aku dah plan dengan membe aku nak lepak lepak on coming sunday... *semalam la tu*
so cari lah ahli ahli yang tak busy kan.. so ajak ct.. ct ni kawan aku since form 1... as well goes to ili la kan.. then hubby ct ni ajak bowling.. oh ya.. aku and ili tak penah lagi jumpa hubby ct nie.. so ni kira first time la kan.. btw, zahir pun ikut.. hehe.. zahir tu adik kawan aku.. si zamir.. zamr tak dapat join sebab dia kerja on that day.. sapa tatau tu boleh pegi baca kat past entry aku.. :)

lokasi Premium Lanes Bowl kat Sunshine Bayan Barua... tp full house pulak sebab ada company buat competition... sigh... so kami lepak McD sajek.. sebab semua pun tak makan lagi... hehehe... sambil sembang sembang tuh.. beronline la kejap... kata McD free wifi kan... harus la gunaa... then tetiba hp aku ada message.. si Fatin message aku tanya ada mana bla bla bla.. so sebab hubby dia aa keje sikit and anak dia si sara tu tgh tido.. we decide nak jumpa afta maghrib je..


then afta makan tu si ct pegi anta anak dia kat umah mom in law dia sebab tanak bawak katanya.. haha.. kesian ok tinggal anak.. maklum la. jarang dapat kuar berdua kan.. so kasi chance laa... sementara nk tunggu 8pm nak meet fatin and hubby kat tepi jalan terminal bas... hubby ct ajak pegi karok... so moh le kita ke karok dulu... and tengah2 karok... message masuk kat hp aku lagi.. kali nie shu pulak...

dah message tu so aku ajak je la lepak sekali kan... leh gather reramai.. hahaa... shu kata okay.. so afta karok we drive ke umah shu pick up dia... then straight away pegi terminal bas meet fatin and hubby... then konvoi 3 keta pegi Padang Brown... makan sana... kat sana macam macam ada... sebut je... :)







dah sampai makan makan sembang semua... banyak story kot... and we like macam tak percaya time flies so fast... its already 8 years we be friends since 2003 and alhamdulillah the bond is still there... :) and i really appreciate my friends so dam much... aku tau dalam kawan mesti ada yang tak kena.. kau cakap aku aku cakap kau... but it was like previous time... and now we grow up and aku rasa like with a blink of eyes ada dah kawan aku yg dah get married and ada baby... :) padahal aku macam semalam je aku kenal korang time form 1 muka ala ala innocent jek... hahahaha... and their hubby awesome yaww... salute gila... even first time hubby ct and fatin meet us.. but they were totally sporting.. we really had a great time.. :)

then about 10.15pm we moved from there.. sebabb fatin ada anak.. dah ngantuk2 anak dia tu.. nak tido... anak ct kat umah mom in law.. kesian jugak kan... hehehe...
so kami yg tade anak anak ni pun balik jugak... hahaha... sebab anak mak bapak.. boleh? hahaha... nanti we plan for something fun lagi yeah... :)

and today... aku bangun lambat.. hehe.. sebab malam tadi macam susah gila nak tido... ngeee... bangun around 11 sumthing... terus tengok tv... layan laa citer apa yg best kan.. then around 1 sumthing... shu message aku suruh pass resume.. coz ak nak apply keje la... apa lagi kan.. but the thing is resume aku dalam lappy and pendrive... and both kat umah aku... *oh ye malam semalam aku tido kat umah tok aku*
then i was thinking takkan nak balik rumah kot nak pegi amik... wink ! baru teringat aku ada simpan resume aku tu dalam email.. so message shu cakap jumpa kat Sunway Tunas... aku pun cepat cepat pegi mandi segala.. and gerak ke cybercafe... siap print out... amik zahir kat umah dia.. ajak teman... hehe.. sebab aku ala ala confused kat mana tempat yg shu mention tu... naseb zahir tau.. :D

dah jumpa shu pass resume then we plan to lepak sumwhere since aku pun belum lunch... then moh le kita ke McD.. *McD lagi,tempat semalam jugak ye* tapi before that kitaorang nak main bowling *tempat semalam yg tak jadi tu ye* main 1 game je.. haha.. yg menang mestilahhhh aku kan... lama tak main so macam gian nak main bowling.. dah puas bowling makan lah... :D


dah makan... sembang sembang *wajib* then tetiba si shu ni cakap teringin nak makan chicken wings kat tepi pantai kat jety pulau jerjak tu... so aku yg baik ni mesti la tunaikan kan... heeeee.... penat dha type ni... so layan pic je eh....




best kan makanan?? sumpah sedap... :) ok bubye... heeee...

1 comment:

Unknown said...

i've change my blog link

http://saidatulasmira.blogspot.com/