Friday, November 25, 2011

cerita hari ini...

yeahhh.. hye hye and hye.. dah lama aku tak cuti keje.. so hari ni bangun pagi rasa macam tak sedap badan je kan.. gastric.. and headache.. grab hp msg kat sapa2 yg patut inform aku offday ari nie.. smbung tidoooo... sampai la pukul 6.40 ptg td... haha.. bapak la weh.. dah lama aku tak tido lama macam tu since aku kejeee... bangun2 tido.. sakit pulak kepala... terus mandi... hoho..

mama aku pun dok bising aku asyik keje... keje.. and keje... bila cuti pun tatau... sbb ari aku supposed cuti pun aku balun keje... hehehe... bukan apa.. kemalasan yg amat kalau cuti.. dok rumah jadi serabut.. fikir macam2... kalau fikir dapat solvekan benda tu tapelah jugak.. ni takkk pun.. lama2 method aku senang je... keje... busykan diri.. so dapat la aku avoid dari fikir macam2... even kadang2 tu ada jugak laaaa terfikirkan... haih laaaa.....

dan aku balik umah hanya untuk makan mandi n tidooo... =.=" what a bored life kan...
hari2 pun keep repeat benda yg sama... hoho....
makin besar.. makin rumit hidup yg aku go through... maybe ni semua lesson untuk aku...
sape tahu kan... :)

25 nov supposed to be a good day for me... but now.. :')

No comments: